dilluns, 19 de maig del 2014

Colònies 2014

colònies 2014 from Estrella on Vimeo.
Aquí teniu un petit resum dels 3 dies de colònies.
Comença amb la platja i la recollida de petxines, allà mateix vam berenar pa amb formatget i ens vam mullar els peus, l'aigua estava una mica freda però, ens ho vam passar molt bé!
Després de sopar el primer dia, verdureta amb mandonguilles, i buscar el tresor dels pirates amb el nostre lot, PIJAMES! El millor moment de les colònies, "moment pijama" al qual s'ens va la son que fins ara teníem i comença la festa...
Al  matí fem collarets amb les petxines recollides i per la tarda marxem amb bus al Port d'Arenys, allà ens va visitar el Rei Neptú i vam fer la passejada en barca, com només hi cabien 15 nens a cada viatge, 4 tortugues van fer-ho amb els ratolins.
Després el berenar! Un donut boníssim.
En tornar a la casa vam estar una estoneta al parc abans de sopar, aquest cop sopa amb pollastre. Esmorzem el 3r dia, cares de cansament, bocates de xoriço, galetes, pa amb mantega, llet i sucs. Després per fi, vam trobar el tresor dels pirates.
Abans de dinar una estoneta de joc a la qual vam aprofitar per visitar els bungalows d'alguns dels nostres germans, només vam veure a un parell d'ells.
Després de dinar canelons, peix i gelat...
Cap a casa!!! a veure els pares, mares, avis i avies.
Cansats i contents, fins l'any vinent!!!

Estrella

1. MOLTES GRÀCIES PER LES FOTOS!! ETS UNA ARTISTA. IMAGINO QUE SAPS QUANT ES D´IMPORTANT, VEURE COM S´HO PASSEN ELS NOSTRES FILLS A LES COLÒNIES. GRÀCIES PEL TEMPS QUE PERDS FENT TOT AIXÒ I SOBRETOT, GRÀCIES PER CUIDAR A LES NOSTRES TORTUGUES

2. De resssss!
    Gràcies per les teves paraules, Marta.
    Ja sabeu que ho fem amb molt de gust.

3. Moltes gràcies Estrella el vídeo ens ha agradat molt i ens demostra que el nostres fills estan molt bé i aixó ens tranquilitza molt o sigui que l'any que bé també de colònies un altre cop¡¡¡¡¡¡¡¡