dimarts, 18 de juny del 2024

Moltes gràcies a tots i totes!

 S'ha acabat el curs. La veritat és que com els últims anys, se m'ha fet curtíssim. La vida va molt ràpid, gaudiu-la al màxim i gaudiu molt dels nostres nens/es.

Fa molts mesos ja d'aquestes imatges...



Plors, neguits, incertesa...

Moltíssimes gràcies per la confiança sobretot d'aquells primers dies.
Sé que és difícil i he sentit la vostra molt clarament.
Ara ja no recordem si el nostre fill/a va plorar aquells primers dies. Jo tampoc ho recordo. Sí que penso en tot el que hem aprés i hem gaudit.
Totes les experiències viscudes i totes les emocions sentides plenament. 

Acabem el curs i vull donar-vos les gràcies primer a totes les famílies, per la vostra ajuda, col.laboració i confinança i segon a totes les Tortugues, per tot el viscut i tots els aprenentatges fets, pels seus també però sobretot pels meus, que encara em queden molts. 

Si m'heu llegit en entrades anteriors ja sabeu el que penso: tinc el millor treball del món.  

Descanseu i ens veiem al setembre amb totes les pil.les recargades. 

Jo ara agafo la meva tovallola i m'em vaig de colònies!

Moltíssimes gràcies, em va encantar tot!

Així, que demà més!




Gràcies!!!

10 comentaris:

  1. Moltes gràcies a tu pel que has fet pels nostres fills/es😘

    ResponElimina
  2. Que rápido a pasado muchas gracias por todo nos vemos en septiembre para seguir sumando. Ahora a disfrutar del verano

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt ràpid Sheila! Passa molt ràpid. Encara ens queden dies de treball sense nens però intentarem gaudir-lo a tope i carregar les pil.les per setembre

      Elimina

  3. “Gracias, maestra Estrella , por su dedicación y cariño que han hecho de este año una experiencia inolvidable para mi hija.”

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a vosaltres mami María, ho he fet encantada!

      Elimina
  4. Gracias a ti, por cuidarlos y enseñarlos con tanta delicadeza, amor y cariño ! ☺️

    ResponElimina
  5. ...un año ya....un viaje junto a mi querida maestra Estrella de P3...un año y toca hacer balance....fue una experiencia llena de amor y aprendizaje.....desde el primer día tu cariño y dedicación se hizo evidente....contagiándo con tu pasión por enseñar....cada día me sorprendías con actividades creativas y dinámicas que despertaban mi interés y curiosidad convirtiendo el aula en un lugar mágico donde cada uno de nosotros nos sentimos especiales y valorados...gracias a ti...aprendi el valor de la paciencia y la empatía...sin duda...este viaje ha dejado huella en mi vida....creciendo bajo tu tutela....aprendiendo no solo conocimientos académicos...sino también valores fundamentales...respeto....confianza...perseverancia....ahora...mientras doy mis primeros pasos hacia un futuro prometedor...tu legado perdurará en mis acciones....mis logros....
    .......continuara....

    ResponElimina
  6. Continuará Servando... siempre continúa.
    Hay alguna frase en este comentario que me parece irreal de tan bonita que la siento.
    Muchas gracias por tus palabras, siempre tan emotivas. No creo tener tanto mérito como me otorgas, porque lo hago
    encantada pero te lo agradezco muchísimo.
    Continuaremos...

    ResponElimina